To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Nice. Men varför bygga två parallella cykelbanor skilda åt med en kant?
Det är bara tillfälligt. Vet inte varför de la extra cykelfält i vägbanan, men kanske för att testa vad som händer?
Nu med extra bonus att gångtrafikanter går Mycket Demonstrativt i den inre cykelbanan och ilsket pekar åt en att cykla i den yttre.
Tips till skribenterna. Idag lyftes frågan ”Varför skilja på cyklister och gångtrafikanter?” i på tidningen Ny Tekniks hemsida. Läsning som kan skapa en insyn om människors tänkande åsikter kring frågan. http://www.nyteknik.se/popular_teknik/teknikfragan/article3960330.ece
Kommer den härligt breda cykelbanan vara avstängd nu när ”slottssprinten” skall förberedas denna vecka ?
Tydligen ……
Japp
Ser fint ut. Det kanske skulle vara något för Cyklistbloggen att kommentera cykellösningarna vid Slussen 2016-2019? Jag vet inte om det kommer att byggas exakt så, men jag hittade några ritningar från 2014.
https://www.dropbox.com/s/adjfs2d2ti3tcvg/Trafikf%C3%B6rberedande%20arbeten.zip?dl=0
Yes, vi funderade på det – men det blev ett så enormt granlaga arbete + att vi är usla på att läsa ritningar. Däremot gjorde Krister Isaksson en genomgång:
http://www.bicycling.se/blogs/kristerisaksson/nya-slussen-hur-ska-alla-fa.htm
Gäller att välja rätt. Ett antal trafikljus i den vänstra delen som inte finns i den högra.